{{office.HeaderText}}

{{office.Address}}

{{office.TeleponeNumber}}

{{office.MobileNumber}}

{{office.Email}}

 

Eksepsjonell Kundeservice – Eksepsjonelle Resultater!

For service organisasjoner som vil at medarbeiderne skal være en viktig del av kjerneproduktet.

Kundeservice handler om deres organisasjons evne til å tilfredsstille kundene. Kundens serviceopplevelse kan endre den opplevelse kunden har av deres organisasjon.

En av dagens utfordringer er at kunders personlige opplevelser deles, har høy troverdighet og potensiell stor innflytelse på markedets reaksjoner.

BRIGHT støtter kunderelasjoner basert på service holdninger som er:

Aktive                - utadvendte og innflytelsesrike

Støttende           - hjelpsom og empatisk

Sterke                - selvsikker og omgjengelig

Personlige          - etisk og ansvarlig

BRIGHT er designet for screening og utvelgelse av medarbeidere i kundeservice roller (retail, sikkerhet, hotell, transport, rekreasjon, kundesentre, etc)

BRIGHT er fleksibelt, og kan skreddersys til å inkludere kun de service elementer som er nødvendig for å identifisere deres jobbsøkere. – Hvem innehar potensialet for kundeservice som matcher de kriteria som er viktig for deres selskap.

 

BRIGHT støtter opp om en effektiv rekrutteringsprosess:

 

BRIGHT skalaene er utarbeidet i samarbeid med medarbeidere og ledere i ledende skandinaviske virksomheter og samtlige skalaer er individuelt validert.