Kundeservice handler om deres organisasjons evne til å tilfredsstille kundene. Kundens serviceopplevelse kan endre den opplevelse kunden har av deres organisasjon.
En av dagens utfordringer er at kunders personlige opplevelser deles, har høy troverdighet og potensiell stor innflytelse på markedets reaksjoner.
BRIGHT støtter kunderelasjoner basert på service holdninger som er:
Aktive - utadvendte og innflytelsesrike
Støttende - hjelpsom og empatisk
Sterke - selvsikker og omgjengelig
Personlige - etisk og ansvarlig
BRIGHT er designet for screening og utvelgelse av medarbeidere i kundeservice roller (retail, sikkerhet, hotell, transport, rekreasjon, kundesentre, etc)
BRIGHT er fleksibelt, og kan skreddersys til å inkludere kun de service elementer som er nødvendig for å identifisere deres jobbsøkere. – Hvem innehar potensialet for kundeservice som matcher de kriteria som er viktig for deres selskap.
BRIGHT støtter opp om en effektiv rekrutteringsprosess:
- Støtter prosesser med mange søkere
- Kort online kartlegging av kandidater
- Umiddelbar match mellom jobbsøker og fastsatte kriteria
- Identifisering av kvalifiserte kandidater i forhold til adferd og holdninger
- Automatisert rapportering
BRIGHT skalaene er utarbeidet i samarbeid med medarbeidere og ledere i ledende skandinaviske virksomheter og samtlige skalaer er individuelt validert.
Ønsker du å vite mer?
STEFFEN BRAASTAD
PARTNER
Epost: sb@master.no
Mobil: +47 913 57 880